Hepimiz kayboluşa doğru ilerleyen bir maceradayız zaten. Hayat, bulunarak başlar ve kaybolarak biter. Doğmak bulunmaktır, ölüm ise kaybolmanın ta kendisidir...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sıkışmak. Sıkışıp kalmak. Hapsolmak. Hissettiğim buydu. Bu hayata dair duyduğum en derin his bir yere sıkışıp kalmışlık hissiydi. Ellerim kollarım bağlı, sesim çıkmıyor, ışıklarım sönmüş... Tutunabileceğim hiçbir şey yok, üstelik o kadar güçsüzüm ki camlarını kırıp çıkamıyorum bu kürenin içinden. İçim çığlık çığlığa, dışımda tek ses yok. İnsan en çok kendi içindeki sessizliği duyduğunda korkuyordu hayattan. İnsanın en büyük karanlığı kendi içindeki ışıklar söndüğünde çıkıyordu ortaya. İnsan çok üşüdüğünde cehennemi bile düşleyebiliyordu. O kadar üşüyordum ki yanmayı düşlüyordum.
Bizler birer noktayız evrenin. Nasıl ki noktalar bir cümleyi bitirip yenisini başlatmak için varlar, biz de bir şeyleri bitirip yenilerini başlatmak için varız bu dünyada. Her birimiz birer noktayız bu dünyada. Geldik, başladık ve bitiyoruz işte...