-Doğru babanın onayını almak istiyorum. Ama asıl istediğim senin iznin. Başka kimsenin değil. Bu başka türlü olmaz sen kimsenin değilsin. Sen, kendine ait bir lütufsun.(Thomas Cresswell)
-Gerçeği söyleyeyim mi?
-Lütfen.
-Yıldızlara gelince onlar benim tercihimdi. Zira yıldızların bir sınırı yok,sonsuz sayıdalar. Bu yüzden sana duyduğum aşkı ancak onlarla ifade edebiliyorum. Ölçülemeyecek kadar engin bir aşk...
Şimdik şöyle ben çokta beğenmedim neden diye sorun aşırı yavaş ilerliyor hani ne ilişkilerinde bir ilerleme var ne olaylarda uzattıkça uzattılar hani birde bu kitap gölge ve kanın ikinci kitabı ve bu kitapta karakterler resmen salaklaşmış neyse en azından sonda bir düzeldiler. Konusu güzel vampir severizz. Tabi çok barizdi kimin suçlu olduğu ben bile anladım. Ayrıca o elbise olayı çok güzeldi ama sarı sevecek kadar zevksiz olmasını beklemiyordum. Öyle bir anlattıki siyah sandım elbiseyi. Ve hediye geliceği belliydi hiç sürpriz yoktu. 3te böyle olursa almayın seriyi ya da sadece 1i okuyun yeter