Ne kadar ironikti.Tairn Vadi'deki en tanınmış ejderhaydı bense bu bölükte binici olması beklenen en son kişiydim.
-"Dönemin en zekisi sensin en kurnazı"
Bu iltifatı duymamış gibi yaptım
Ben katip olmak için eğitilmiştim,binici olmak için değil
-"en küçük olanı canı pahasına savundun.Cesaret fiziksel güçten daha önemlidir."
Sözlerinden dolayı yutkundum.Kahretsin kelimeleri yüksek sesle söylemesem de aklımdan geçirmiştim ve o da düşüncelerimi okumuştu.
"Gördün mü en zekisizin işte"
Mahremiyet buraya kadarmış
"Bir daha asla yalnız kalmayacaksın"
"Bu bir teselliden çok tehdide benziyor"