Ne acılar yaşandı havalimanlarinda,
ne gözyaşları döküldü terminallerde, ne çok insan üzüldü
garlarda.Sevdiklerimiz birer birer alındi bizden,
biz birer birer alındık sevdiklerinizden.
Kimileri otobüse binip gitti, kimileri uçaklara, kimileri trenlere. Biz ya binip gidendik ya ardında kalan.
İzmir Ege'yi ardında bırakıp öylece çekip giderken acıları yüzlerinden okunuyordu. Birbirlerine çok şey söylemek istediler,
ama söyleyemediler.
"Lütfen gitme..." diye düşündü Ege...
"Lütfen gitmeme izin verme," diye düşündü İzmir.
Ama ikisi de sustu.
İzmir gitti.
Ege kaldı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖