Sevgili geçmişim, unuttun mu,
biz senle neler neler inşa ettik
sadece hayatta kalabilmek için?
Ne engelleri aştık, nelere direndik,
kaç yoldan sürüne sürüne geçtik...
Birbirimize ışık olduk.
Sen benim ışığımdan, ben senin.
Kaç karanlığı deldik ışıklarımızla,
ama merak etme, biz her zaman bir yolunu bulur ve o ışıkları tekrar yakarız.
Değil mi?