Tek kelimeyle mükemmel bir kitaptı.Kadının acı hikayesi ve sonra yaşadıkları anlatılmış.Ben duygusal bir insan değişimdir ama bu kitap beni ağlatmayı başardı.Okuyun okutun
Bence güzel bir kitaptı.İçinde biraz sorgulayıcı cümleler vardı.Hayatı dusman almış bir kız ve intihar girişimi.Okurken tuy üypertici yerler ve biraz cinsellik vardı.Güzel kitap öneririm