E.

E.
@B4r4nn
⁠♪⁠♫♪♩
Bu aralar çok fazla kitabı yarım bıraktım 🙈🤔
Reklam
Kuralı yok ♪⁠(⁠┌⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┌
Bu aralar çok sık ve rahat bir şekilde hayatımdan insan çıkarıyorum, hayatın farkına mı vardım acaba...
Çünkü insanın çekileceği en güzel yer kendi içidir.
Ne diye ruhumun ahengini bozdun
Reklam