Hz.Ömer:"Çok gülenin heybeti azalır, sözleri hafife alınır.Bir şeyi çok yapan muhakkak o işle anılır.Çok konuşanın yanlışı da çok olur. Yanlışı çok olanın hayâsı azalır. Hayâsı azalanın takvası az olur.Takvası az olanın kalbi ölür." demiştir.
Ve babalarını,yani ekmeklerini ellerinden aldığınız o küçük erkek ve kız çocukları içiniz ürpermeden düşünebiliyor musunuz? On beş yıl sonra bu ailenin erkek çocuklarını küreğe,kız çocuklarını bedenlerini satmaya mahkûm ettiğinizin farkında mısınız?