Uzun süre boyunca merak ettiğim bir kitaptı. Kesinlikle okunmalı demiyorum, ama dimağınızda hoş bir lezzet bırakacaktır.
Michael Ende'nin dinlemesini bilen sessiz kız momo'yu ve o ve arkadaşlarının zaman hırsızlarıyla mücadelesini konu etmektedir. En sevdiğim karakter ise, bilge kaplumbağa oldu. İyi ki okumuşum, belki günün birinde tekrar okurum.