Sen ve Ben
Geceyi tam ortasından, ikiye böldük.
Ben geceydim.Sen geceyarısı
Gözlerin geçiyor,gözlerimin önünden
Geceler uzun,geceler karanlık
Geceler; katrankarası.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Can tende.
Tende GÜL.
GÜL ve diken
Semaya bakarlar
aynı dilden....
Semaya baktık GÜL'ü gördük
Alemlerin deryasında HAKK'ı gördük
Aşk-ı hicranla yandık YAR'i gördük
Bize derman ol Ya Resulallah...
Ölüm âsûde bahâr ülkesidir bir rinde;
Gönlü her yerde buhurdan gibi yıllarca tüter.
Ve serin serviler altında kalan kabrinde
Her seher bir gül açar; her gece bir bülbül öter.
Yahya Kemal Beyatlı