Bir günce tutma isteği bile gelmiyor içimden, belki içi eksikliklerle dolu olduğu için, belki hep yarım kalmış ve görünüşe göre yarım kalması zorunlu eylemleri yazdığımdan ötürü, belki de yazmak bile hüzünlü olmama yol açtığından dolayı. (Günce’den)
"... Sağcı ve solcu gibi sınıflandırmaları hiçbir zaman benimsemedim. Bunlar hakikati kapamaya yarayan uydurmaca mefhumlardır. Bilhassa sosyal sınıflara ayrılmamış bir ülkede sağcı solcu ne demek?
Bir yerde kalmakla gitmek arasında kaldıysanız mutlaka gidin Çünkü orası gerçekten kalmanız gereken bir yer olsaydı , gitmek aklınızın ucundan bile geçmezdi