Okula iki hafta gitmemeyi de Rüstem'in o pis evinde kalmayı da bile isteye yaptığımı sanmıyorum; ama yaptıktan sonra aldığım kararı hatırlıyorum: Bundan sonra evimizin en büyük sorunu ben olacaktım. Gerekirse okuldan, gerekirse evden kaçacaktım. Çünkü babamdan daha büyük bir sorun olursam babam bozulmuş bir alet gibi evde dolanmayacak, olur olmaz o dama fırlamayacaktı.