Ama bütün ihtimallerde ailem hayatta ve hayatımda olsaydı eğer, her şeyin güzel olacağını, sıradan ve bir o kadar da mükemmel bir hayatım olacağını hayal ediyordum.
Zannediyordum ki benim hayatım dışındaki bütün hayatlar sıradan ve mükemmeldir.
İşler yoğundu ama mesajlaştık. Normalde yazışmam, hatta garipserim de bu durumu. Varsa bir diyeceğin ara söyle, derim. Ama bu da tatlı bir şeymiş.
Birinin ismini telefonunun ekranında görmek güzelmiş.
Gençler bizi hemen bir kenara itiveriyorlar ama bilseler ki ne kadar yaşlanırsan yaşlan sen de herkes gibi yaşamak istiyorsun. Ancak mezarda bitiyor hayat. Mezara girmedikçe, göğsünün altındaki kalp attıkça sen de istiyorsun hayattan payını.