“İnsan hayatının normal amacı dört mevsimde de yani hayatın dört çağında da fazla hoplayıp zıplamadan yaşamak ve son güne kadar hayat kadehini hiçbir damlasını israf etmemektir:Ağır ağır yanan ateş,ne kadar şairane olursa olsun şiddetli bir yangından daha iyidir.”