Bilal

Bilal
@B_ilal
Öğretmen
Lisans
Mardin
4 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“İnsan hayatının normal amacı dört mevsimde de yani hayatın dört çağında da fazla hoplayıp zıplamadan yaşamak ve son güne kadar hayat kadehini hiçbir damlasını israf etmemektir:Ağır ağır yanan ateş,ne kadar şairane olursa olsun şiddetli bir yangından daha iyidir.”
Sayfa 200·Kitabı okudu
Reklam
“Bütün hasta insanların hastanelerde olduğunu mu sanıyorsun sen ?”
Unutmayın ki: “Hayat sizi, sizden aldıklarıyla büyütür.”
Bu dünyada nereye gitsen doğanın güzelliği ve insanoğlunun zalimliği karşına çıkıyordu.
Sayfa 440·Kitabı okudu
İnsan çok yakından bakınca bir şey görmez.
Sayfa 202·Kitabı okudu
Reklam