O kadar okudum okudum hep ne olur sonu iyi güzel bitsin dedim.Beni hüsrana uğrattı.Henüz bitireli bir kaç saat oldu yazar bey diyorum lennie gibi bir karaktere neden bu sonu vebal gördün.
Henüz yeni başladım, açıkçası ilk bölüm baya sıkıcı geldi.Bakalım ikinci bölümlerde bu nasıl olacak.Henüz avukat baba ve mağdur müvekilin hikayesine başlamadım