''...Kalbini açabilen insanlar var, bir de açamayanlar. Siz açabilenlerdensiniz. Ya da daha doğru deyişle, istediğinizde bunu yapabiliyorsunuz.''
''Peki insanlar kalbini açınca ne oluyor?''
Reiko ellerini masanın üzerinde kenetledi, sigarası dudaklarından sarkıyordu. Halinden memnundu. ''İyileşiyorlar'' dedi. Sigarasının külü masaya düştü, ama o farkına varmamış görünüyordu.
Siz hiç bir zaman karanlığa bakmadınız, yani gerçek anlamda bakmadınız.Orada bütün siyahların iç içe geçtikleri sanılır ama insan oraya ne kadar uzun bakarsa içinde o kadar çok şey görür.