Uzun zamandır kitaplığımda yerini almasını beklediğim bir kitaptı. Az çok konusunu ve olay örgüsünü tahmin etmeme rağmen kendini bu kadar çabuk okutacağını düşünmemiştim. Yazar o kadar derin psikolojik tahliller yapmış ki hayran kalmamak elde değil. Kitaptaki her karakterin karşıladığı bir ruh hali var, okurken bir duygudan başka bir duyguya geçiş yapıyor insan. Kendini bu kadar güzel okutan bir kitap için sonu daha farklı olabilirdi ya da daha özenli bir son yazılabilirdi. Fakat genel olarak okunabilecek bir kitaptı. Tavsiye edilir.