İnsanın derdi ne kadar büyük olursa gülüşü o kadar sıcak olurmuş, dert güzelleştirirmiş onun yüreğini. Öyle derler, bizim buralarda.O derdin büyüklüğü neye göre ölçülür bilmem ben. Fakat birinin gülüşünün sıcaklığını hissettim mi, anlıyorum ki derdi çok. Güzelleşmiş derdiyle.