haydar dumen

haydar dumen
@Bahar1909
Insani, icine akan yaranin kani öldürüyor. Disari akan o kani goren varsa anliyor halinden. Agliyorsan, inliyorsan sanslisin demek ki, elinden tutan, yarana derman olan mutlaka bir yerden cikiyor karsina. Unutuldum sandigin da bile asla unutmuyor seni bu dunyaya yollayan. Bir parcani aliyorsa iki parca veriyor sonunda...
Reklam
Ben de herkes gibiydim aslında. Bir tek benim başıma geldi sandıklarımın, dünya üzerinde milyarlaca kez yaşandığını idrak ettiğimde sakinleştim. Ne öğrenmenin ne de şaşırmanın bir sonu vardı zira. Herkes kendine özel hikâyesinin içinde ya kayboluyor ya da geleceğe kalacak bir sonuca doğru yol alıyordu.
Uzun zamandır susuyordum. Çok uzun zamandır hemde. Herkes uzaklara giderken ben orada kalıyordum. O kalış, gittikçe büyüyen suskunluğumla daha da ağırlaşıyordu.
Ama hayat bu değil mi zaten? Bir aşağı, bir yukarı... İnişler, çıkışlar... Bir durmak, bir koşmak... Bir gülüş, bir düşüş...
Esas ahlaksızlık insanın insana zulmüdür, kötülüğü, gaddarlığıdir. Esas anormallik işe süregiden esitsizliktir, haksızlıktır, sömürüdür. Konuşmamız gereken ana konu budur.
Reklam