Türk erkeği eşinin akıllı, kültürlü, becerikli olmasını istiyor ama aynı zamanda da onun altmış yıl önceki kadınlar gibi davranmasını, boyunduruğu altında yasamasını istiyor ve bunu bilinçli yapıyor.
Başlangıçta yeni fikirler reddedilir. Ama haklıysanız, bir süre sonra bunlar birer dogma, birer kaide haline gelir ve gerçekten şanslıysanız, red mektuplarınızı Nobel ödülünüzün yanına koyup sergileyebilirsiniz.
Bir erkeğin yarısı kadar başarılı addedilmek isteyen bir kadın iki kat daha çok çalışmalı ve iki kat daha başarılı olmalıdır. Neyse ki bu o kadar zor bir şey değil.