İlya İlyiç için yatmak, bir hasta veya uykusu gelen bir insan için olduğu gibi bir zorunluluk değildi; yorulan bir insan için olduğu gibi gelip geçici bir gereksinim ya da bir tembel için olduğu gibi bir zevk değildi... Onun için olağan bir şeydi yatmak...Evde olduğu zamanlar(genellikle evde olurdu) sürekli yatardı....