"Ve güldün rengârenk yağmurlar yağdı
İnsanı ağlatan yağmurlar yağdı
Yaralı bir ceylan gözleri kadar sıcak
Yaralı bir ceylan kalbi gibi içli bir sesin vardı
Sen geldin benim deli köşemde durdun
Bulutlar geldi üstünde durdu
Merhametin ta kendisiydi gözlerin."
Sezai Karakoç
-Işığı yanarken kucakla çünkü sonsuza kadar sürmeyecek.
-Bazen sinirlendiğimde onun bana duymaya hazır olmadığım bir şey anlatmaya çalıştığını düşünüyorum .
~ Elemental: Doğanın Güçleri
Bir çırpıda okunabilecek akıcı bir dille yazılmış tutku, cesaret gibi bazı terimler üzerinde kendi hayatından ve başka yazarlardan örnekler verilerek yazılmış bir kitap. Güzel hikayeler sözler var içerisinde. Yazarın kendi düşüncelerine ve bazı yakındığı konulara da yer veriliyor. O kendini açıklama kısımları ile ilgili gerek var mıydı diye düşünüyorum ama kendi kitabı ve yinede belirtmek açıklamak istemiş. Genel olarak güzel bir kitap.
Okuyacaklara keyifli okumalar.
İçimizde korkunun tohumları da durur, merhamet, aşk ve nezaketin tohumları da.
Hangisine su verirsek o büyür.
Neyin yeşereceği bizim seçimimiz.
O halde dostum;
bırak hakikat incitsin seni,
bir yalan avutacağına...
Bırak, kendin olduğun için sevmesinler,
başkası olduğun için alkışlayacaklarına.
M. Kemal Sayar