B.

B.
@Baharbzkrt
•Kafamda bir kitaplık.
Neden dinlemiyorlar? Bakıyorlar, ama görmüyorlar. Kulakları var ama duymuyorlar.Benden ne istiyorlar...
1000Kitap
Reklam
Eskiden bir sis perdesinin arkasından seyrediyordum dünyayı... Bunun sebebi de beynimizi kafatasımızın içinde zannetmemiz!..Kafatasını hapsolmuş bir beyin nasıl düşünebilir ?Halbuki beyin dediğimiz şey elle tutulmaz gözle görülmez bir esintidir..
Edebiyat
Hiçbir şeye aklı ermeyen, kafaları çalışmayan insanlar mutlu olabiliyor sadece..
Edebiyat
Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim..
1000Kitap
Reklam