Bahar

Bahar
@Bahardinc
Yıllar sonra öğrendim ki bağırıp çağırmaya gerek yok. Sesini duymak isteyene bir fısıltın yeter.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fazla iyi olmayın, Kalbinizi kırarlar sonra.
Oraya ümitsiz bir halde girdi, oradan yüreği kararmış olarak çıktı.
Ezilmiş, takatsiz kimseler arkalarına bakmazlar.
Sonunda, bu çılgınca saplantı sadece beynime değil, aynı zamanda vücuduma da zarar vermeye başlamıştı.
Sayfa 81