bbbvvvcc

bbbvvvcc
@Baharncc
Var mısın ki yok olmaktan korkuyorsun?
Oysa ki, ne anlatıyordu bize bu hayat? Nasıl sevin diyordu? Güzel olanı sev elde ettikten sonra sıkıl, diyordu. Yenisini bul; daha iyisini, daha güzelini, daha zenginini... Televizyonlar bize bunu öğretmişti. Dizilerde oyuncular böyle sevdaları anlatıyordu. Çıkmaktı adı. Yöntemi de onunla olmazsa, ötekiyleydi... Sokaktaki reklam panoları bize ne anlatıyordu? 'Güzeli sevmeyi', güzel sevmeyi değil! 'Zengini sevmeyi', zengin yürekliyi değil! 'İtibarı olanı', takvası olanı değil!
Sayfa 150
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sen benim yazmadığım şiirim okumadığım şarkımsın. Ben senin yüreğini sevdim...
Sayfa 93
"Bir tebessümüne yenik düşer tüm üzüntülerimiz..."
Hakk'ı sevmeyen kimseyi sevemez, bilmez misin?
Sayfa 65
Ve bir gün tertemiz bir çift el çıkıp gelecek, Ettiğimiz tüm dualara birlikte amin diyeceğiz...
Sayfa 54