bbbvvvcc

bbbvvvcc
@Baharncc
Var mısın ki yok olmaktan korkuyorsun?
Bir insanla konuşmak, ona bütün derdimi anlatmak istedim birdenbire... Oğuz Atay
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Gitmekle gidilmiyor ki.. Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır." Cemal Süreya
Her ezana karışan dualarım vardır benim sevgili, Adın geçer, İçim yanar... Adın geçer , Gözüm dolar... Adın geçer, Vakit dolar... Adın geçer, Ömrüm bitecek gibi olur...
Oysa ki, ne anlatıyordu bize bu hayat? Nasıl sevin diyordu? Güzel olanı sev elde ettikten sonra sıkıl, diyordu. Yenisini bul; daha iyisini, daha güzelini, daha zenginini... Televizyonlar bize bunu öğretmişti. Dizilerde oyuncular böyle sevdaları anlatıyordu. Çıkmaktı adı. Yöntemi de onunla olmazsa, ötekiyleydi... Sokaktaki reklam panoları bize ne anlatıyordu? 'Güzeli sevmeyi', güzel sevmeyi değil! 'Zengini sevmeyi', zengin yürekliyi değil! 'İtibarı olanı', takvası olanı değil!
Sayfa 150
Sen benim yazmadığım şiirim okumadığım şarkımsın. Ben senin yüreğini sevdim...
Sayfa 93