Sonra unuttuk işte.
Yaşamayı unuttuk , nefes almayı unuttuk.
Ve bir gün geldi sevmeyi de unuttuk biz..
Belkide herşey sevmeyi unutmakla başladı.
Evet sevmeyi unuttuk biz.
Bugünlerde herkes sinirli..
Herkes kavgalı,gürültülü.
Mesafenin önemi yoktur.
Burnunun dibinde olsa ne olacak, seni anlamıyorsa!
Ama birisi vardır ki dünyanın öbür ucunda,
En ihtiyaç duyduğun anda, iki satırıyla bile olsa, bir çırpıda yanı başında,
Mesafe uzaklıklarda değil, mesafe fedakarlıkta…
Özdemir Asaf