Bazı vedalar sonsuza kadardır, bilirsin ki giden bir daha asla geri gelmeyecektir. Ve bunu bilmek o kadar derin bir acı bırakır ki! Zamanla geçti desen bile elbet her daim bir yerlerde izi kalacaktır...
Ardından ona diyebileceğin en güzel söz " rahat uyu ve gittiğin yerde çok daha mutlu ol." Demek olacaktır. 💔🥺