Bahar

Bahar
@Baharrk06
Yaşamak için dünyaya tapmış kimseleri de ölülerden say. Ferîdüddin Attâr
Reklam
İnsan, sakladıklarıyla insandır. Tarık Tufan
Hayata Dair
Ölümden daha büyük bir veda var mıdır?:(
Bazı vedalar sonsuza kadardır, bilirsin ki giden bir daha asla geri gelmeyecektir. Ve bunu bilmek o kadar derin bir acı bırakır ki! Zamanla geçti desen bile elbet her daim bir yerlerde izi kalacaktır... Ardından ona diyebileceğin en güzel söz " rahat uyu ve gittiğin yerde çok daha mutlu ol." Demek olacaktır. 💔🥺

Bahar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·396 syf.·
2024 28. kitabı
Ahmet Ümit
8.1/10 · 42,7bin okunma