- Ölümü ölümle onarmalıyız,dedi,burası böyle!Bunun için,insanları diriltmek için ölmek gerek . Binlerce insan ölmeli ki milyonlarcası yeryüzüne gelsin.Ölüm zor birşey değil,pek kolay. Yeter ki ötekiler can bulsun ,bellerini doğrultsun!
Dün gece yeni bir zevk keşfettim ve bu zevki ilk tecrübe edişimde,bir melek ve bir şeytan evime doğru telaş içinde geldiler .Evimin önünde buluşup,yeni keşfettiğim bu zevk üzerine kavgaya tutuştular;biri "Bu bir günahtır!" diye haykırırken,diğeri " Bu bir meziyettir!" dedi.