Kürtlaç

Kürtlaç
Boşversene… Ne önemi var ki Her têlek porê sipî çîrokek dibêje..
Soru: Peki, niçin kendimi böylesine parçalar, eziyet çekerdim? Cevap: Çünkü öylece boş oturmak pek sıkıcıydı, bu yüzden çeşitli maceralar arardım.
Sayfa 25
Alıntı
Reklam
Aşağılanmışlık duygusunda üstün haz bulmaya cüret eden kimse hiç kendine saygı duyar mı?
Sayfa 25
Alıntı
Allah korusun
Dişlerimin ağrısını siz de her an hissedin.
Sayfa 23
Alıntı
Acı çeken kişinin.. Haz duymuyor olsa inler mi?
Sayfa 22 - Kırmızıkedi
Alıntı
İnsanoğlu
-II- İnsan insanın kadrini bilmezmiş meğer Anlaşılmadı gitti mısralarım Çünkü; insanlar benim halime güler Bense onlar için ağlarım İnsan insanın kadrini bilmezmiş meğer Birimiz gülsek, ağlıyor onumuz Bizden kara değilmiş geceler Bari karanlık olmasaydı sonumuz
Sayfa 23 - Özgür
Şiir