Bazen aynı engellerle tekrar tekrar karşılaşırız çünkü hala öğrenmemiz gereken bir şeyler vardır…Birinin bir dersi alıp almadığını teyit etmenin en iyi yolu, onu yolun biraz ilerisinde bir kez daha sınamaktır.
İnsanlar arasındaki münasebetleri tanzim eden amiller ne kadar gülünç, ne kadar dıştan, ne kadar boş ve bilhassa asıl insanlıkla ne kadar az alakası olan şeylerdi...