Tekin DEĞİL

Tekin DEĞİL
@Bahriyeli
Ahh Harbiye.. Tembel biri..
İstanbul üniversitesi
Öğrenci
UKRAYNA-KİEV
53 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Sayfa 128
Tekin DEĞİL isimli okura yanıt verildi
Tekin DEĞİL
Uufff... Nakavt oldum
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Sayfa 128
Tekin DEĞİL isimli okura yanıt verildi
Tekin DEĞİL
Büyüsü kaçar:)
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Sayfa 128
Tekin DEĞİL isimli okura yanıt verildi
Tekin DEĞİL
Ben yeni başlayacak birini arayayım o zaman :):)
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Sayfa 128
Tekin DEĞİL
Hep senin yanında olmak isterdim biliyor musun :):):) neden dersen sende :):) kitap bitene kadar :):):)