"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."