Tekin DEĞİL

Tekin DEĞİL
@Bahriyeli
Ahh Harbiye.. Tembel biri..
İstanbul üniversitesi
Öğrenci
UKRAYNA-KİEV
53 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Şiirleyelim Buraları
Merhaba! Bu iletinin altına şiir alıntılarınızı varsa incelemelerinizi paylaşabilirsiniz. Unutmayın en bulaşıcı şey mutluluktur :) 🎉🙋🏻‍♀️💓 Adı listede olmayıp da etkinlikte olan/olmak isteyen herkes buraya yazabilir..(Bilgi almak için bana ve Canım @Safpapatya ‘ya
Şiir
Tekin DEĞİL
#65711764
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ŞİİR ETKİNLİĞİ (Pdf linklerimiz de var isteyenler için <3)
Hepinize merhaba arkadaşlar :)) Uzun zamandır uğrayamıyordum buraya. Arkadaşım Feyza şiir dedi ve yetti burda olmama dedik ki birlikte şiirleyelim sizleri. Şu günlerde tekrar kitaplara sarılma vakti hem de sımsıkı sarılma vaktimiz gelmiştir belki. Şiir gibi bir zamanda gelip şiir okuyalım mı birlikte diye sormak isterdik size ama böyle bir zamanda geldik üzgünüz ama geldiğimiz için değil böyle bir zamanda olduğumuz için. Aslında en çok böyle zamanlarda ihtiyacımız var kitap okumaya, şiirlere tutunmaya. Evlerimizde kalmamız gerekiyor. Korku ve panik yaşıyoruz. Bize bir şey olacak mı daha da mühimi bize olmasa bile sevdiklerimize zarar verme ihtimalimiz var mı diye düşünüyoruz ve daha bir sürü cevabı belirsiz olan sorular dolaşıyor zihnimizde. Kendimize dikkat etmek ve evde beklemekten başka bir şey gelmiyor elimizden şimdilik maalesef. Ama sadece öylece bekleyemeyiz evde bile olsak durmayıp kendimizi geliştirmeliyiz. Bir sürü imkan tanınıyor bu süreçte, oturduğumuz yerden gezebileceğimiz müzeler, kendimizi geliştirebileceğimiz birçok alanda bazı sitelerin verdiği ücretsiz eğitimler (isteyenler için atabilirim) çocuklar için dergilerin ücretsiz erişime açılması ve daha bir sürü şey. Biz de bir şeyler yapmalıyız. Evde olmaktan fazlasını. Kendimizi sadece fiziksel sağlığımız bakımından değil ruhsal olarak da iyileştirmemiz gerekiyor. Ve işte bu süreçte şiirler bizlere kendimizi daha da iyi hissettirecek. Birlikte şiirler okuyalım diyoruz yine. Daha önce paylaştığım linkler vardı onları da yeniden paylaşırım dileyenler için. Var mısınız birlikte şiir yolculuğuna çıkmaya. Virüse inat ondan daha hızlı bir şekilde burda şiirlerden mısralar yaymaya. Okumak ister misiniz bizimle birlikte dünya şairlerinin yazdığı tüm o şiirleri. Varım diyorsanız yoruma bekliyoruz sizleri. Evet
Şiir
Tekin DEĞİL
Varım tabi 😊
kim demiş haram nedir bilmez hayyam? ben haramı helalı karıştırmam: seninle içilen şarap helaldir, sensiz içtiğim su bile haram. |ömer hayyam|
Tekin DEĞİL
Dost ile içilen şarap helaldir.. Pust ile içilen su bile haram..
5 yıl sonraki 'sen' e not bırakmak isteyenler buyursun :) Benim notum; 'inşallah altın günlerine gidip kısırın salçasina bile yorum yapiyosundur'
Anket
Tekin DEĞİL
İyi ki vazgeçmedin Tekinimmm...