Bahar Polat

Bahar Polat
@Bak2809
Benim mevsimim değişmez.Ben hep Bahar'ım...
Bizi istemediklerimizi yapmaya çeken bir kuvvet var,bu muhakkak.Bizim daha başka daha iyi olmamız lazım...Bu da muhakkak...Bunu nasıl birleştirmelib,bunu bilmiyorum...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet,evet onun korkusu içimde bu ürkek dünyayı yaratan onun korkusu...Ben bu değilim...Ben başka bir şeyle olacağım... Yalnız bu korku olmasa . Hiçbir şeyi bana tam ve iyi yaptırmayacağına emin olduğum bu şeytandan korkmasam... Neden kızıyorsun?Neden şikayet ediyorsun? İçinde şeytan dediğin o şeyin en kıymetli tarafın olmadığını nereden biliyorsun?Sizin gibi beş hissinden başka duygu vasıtası olmayanlar bu daimi korkudan kurtulamazlar.Asil sebep ve illetlere varabilseniz göreceksiniz ki en zayıf tarafımız dışımızdadir.Gözümüzü kör eden yedi renktir, kulağımızı sağır eden sesler , ağzımızı paslandiran yediklerimiz, kalbimizi önce coşturup sonra durduran sonsuz koşmalarımızdır.Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir.
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi.Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı?Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı? Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmekten ise hayatın ve muhitin verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat , daha makul değil miydi?
Sayfa 36
Zaman , korkunç daire;ilk ve son nokta nerde? Bazı geriden gelen,yüz bin devir ilerde!
Ömürden geçip giden ve geriye kalan her şey güzel bir surette anılır.Bugünün görüntüsü yarının aynasında güzeldir.