Bir kadın sevdim. Ben ruhuna dokundum , o kalbime dokundu. Uzaktan hissettik ama hiç bir zaman kendimizi cesaretlendirip birbirimize sarılmadık. Tenimiz dokunmadı ama kalbimiz birbirine dokundu . Kalbinin parmak uçlarını sızlayan kalbimin parmak uçlarında hissettim. Ruhumuzda kabuk bağlamamış yaraları kanlı ellerimizle kapattık. Hiç bir zaman yan yana gelemeyecek nokta ve bir virgülü anımsatıyorduk. Biz birbirimizi hissettik , biz bedenlerimizi değil sızlayan kalplerimizin parmak uçlarında hissettik...BAK🍁☘️