Bence kitap ilk başlarda sıkıcı başlamıştı ama ortalarında heyecan başladı ve sonlara doğru coştu. Hatta en sonlarda üzüntülü olaylar falan çok güzeldi. İkinci kitabı çıkarsa okurum tabi ki.
Bu kitap bence serinin en iyi kitabı. Ama bence seri devam edebilirdi. Benim en sevdiğim seriydi ama bitti. En sonlarda ben biraz ağlar gibi oldum ama tuttum kendimi
Hayat OyunuJames Dashner · Pegasus Yayınları · 2017709 okunma
1. ve 3. Kitabına nazaran (bence) daha az heyecan var.En başında Micheal ile ilgili bir gerçek ortaya çıkıyor.Beni en çok şaşırtan yar orasıydı. Ortalarından sonlarına doğru çok garip şeyler var bence okumalısınız