Bu ülkede hâlâ particilik yapan tipler var. Demokrasi hür irade ile karar verebilmektir. Bir kaç tuzu kuru lümpen çıkmış, kendisini ülkede karar mekanizması ilan etmiş ve kendileri dışında farklı düşünenleri engizisyon zihniyeti ile söz de astığını sanıyor. Kimsenin kimseyi yaptığı seçimden ötürü yermeye hakkı yoktur. Recepler gider Kemaller gelir, önemli olan Türkiye Cumhuriyeti'dir. Herkesin özgür, kimsenin ötekileştirilmediği, emperyalist kuklası olmaktan uzak, hür Türkiye Cumhuriyeti için 🇹🇷❤️