" Çocuklar büyüyor, okuyor. Okulunu bitiriyor. Vakti gelenleri everiyoruz. Siz bildiğiniz engeli koyun önümüze; biz bu dünyayı işte böyle seve seve yaşarız. Ah birazcık şair olsam, birazcık şiir yazmak gelse elimden,bu duygularımı seslendirebilsem! "
biz bu örümcekli kafadan ne zaman kurtulacağız. Kadını erkeğin arkasına atan,onunla bir mecliste oturamayan,bir çatı altında kadın erkek birlikte bulunmak gerekince araya perde geren toplum hiç bu çağın toplumu olabilir mi?¿