📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Saksıdaki çiçekler elbet bir gün kurur, sonra da ölür.” diye mırıldandı gözlerimin içine bakarak. Avucumda kâğıttan yaptığı laleyi tutuyordum. “Fakat bu çiçek hiçbir zaman kurumaz, hep canlı kalır. Sana hiçbir zaman ölmeyecek bir çiçek veriyorum…”
“Çiçeklerin de ömrürleri var Eftalya. Fakat kökleri daima canlı kalır…”
“Ne zaman tamamen ölürler peki baba?…”
“Yandıklarında, demişti. Çünkü onlar yandıklarında kökleri de yanar.”