Yaşam bir kör dövüşü ve alçaklıktan başka bir şey değil. Ne ilginç bir mücadele bu kör dövüşü. Kim buyurmuş,kaçınmak niçin mümkün değil..? Bu savaştan uzak durmak için elimden gelen çabayı gösterdim ama düşman yakamı bir türlü bırakmadı. Şimdi artık düşmanın da başka türlü davranamayacağını biliyorum: Çünkü düşmanlarımızla aramızda öyle bir bağ var ki onların da bizden uzaklaşmaları mümkün değil...