Gül’istan

Gül’istan
@Banabirazrenkver
Yoldayım,okuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sen değilsin inandığım,kendim.”
Sayfa 50·Kitabı okudu
Kızgındım. Aslında insan birisine çok kızdığında kendine kızar. Bunu yapmasına izin verdiği için kendisine. “Bana bunu yapamazsın.” demeyi bilmeli insan.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Sonra nedense Bir tek uzak şehirlerin isimlerini sayıklıyorum Sonra bakmışım Misketler geri geri bir tek rüzgârla yuvarlanır Sonra öğrenmişim Yolunu kaybedenler bir yol da kendi yaratır
Sayfa 27·Kitabı okudu