ze.ground

Sanki içimde sürekli yenilenen uçurumlar açılıyor. Bilmemekten kaynaklanan bu uçurumları bilmenin huzuru ile doldurmak isterdim.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam
Hüzün ne güzel! Hüzün farkında olmanın diğer adı!
Sayfa 122·Kitabı okudu
Her neyse ben yine de kibarlığı elden bırakmamalıyım. En alt tabaka, en aç, en fakir ve en kibar insanlardan biri olarak vahşi kapitalizme soruyorum: "Doydun mu?"
Ama hissettiklerimi ve rahatsızlığımı bilgiler ile destekleyemediğim için hissi davrandığım düşünüldü daima.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Tek kaygı kalıyor geriye... Acaba rabbim de beni seviyor mu?
Sayfa 119
Reklam