ze.ground

Her neyse ben yine de kibarlığı elden bırakmamalıyım. En alt tabaka, en aç, en fakir ve en kibar insanlardan biri olarak vahşi kapitalizme soruyorum: "Doydun mu?"
Reklam
Ama hissettiklerimi ve rahatsızlığımı bilgiler ile destekleyemediğim için hissi davrandığım düşünüldü daima.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Tek kaygı kalıyor geriye... Acaba rabbim de beni seviyor mu?
Sayfa 119
Reklam