Ömer

Ömer
@Bandini_
Ölemediğim için ölüyorum...
Reklam
Ben bir tür sıradanlığın haritacısıyım, bir şehir antropoloğu,enstrümansız bir müzisyenim;sonsuz bir uzamda gerçek bir engel olmadan,aralıksız salınan duygu ve heyecanlarda zarafet ve kesinlik arayan bir hayalperestim.
"Şiddetle köşeye kıstırmış beni, hissediyorum, bu yalnızlık tutkusu, hani şu genç bedenleri tırpanlayan, sonra da onları tek bir demet ekin gibi yakıp kavuran."
"Ben aşık olmanın güzel bir şey olduğunu düşünmüştüm hep.