Banu Engin

Banu Engin
@Banuuengn
*Dünyayı bulduğundan daha güzel kılma derdinde...
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Lisans
Amasya
19 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Nazım'a Dair...
"Nazım'ı da o yıllarda... okudum, anlamadım ve sevmedim. On dokuzunda putperesttir insan. Kozasını yırtmak ister. Kanatlarını tutuşturacak bir alev arar pervane. Nazım yeniydi ve her yeni gibi düşmanları vardı, dostları vardı. 936'da ben çocuktum, o devdi. Nazım bir davanın kanatlarında yükseldi, şairi mitoslaştıran uğradığı zulümler oldu."
Sayfa 33·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini bilmek üzerine
"Kendini tanımak irfanın varabileceği en yüksek merhale."
Sayfa 21·Kitabı okudu

Banu Engin

, bir kitap okudu
10/10
·510 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Vladimir Bartol
9/10 · 50bin okunma
"Aslında şimdi ölmek güzel olurdu" diye düşündü...
Sayfa 374·Kitabı okudu
1000Kitap
Yaşamımızın özü, tutkularımız;
"Duygularımızla kavrayabileceklerimizin ötesinde ne var zaten? Tek gerçek, zevk almaktır. Bu yüzden de insanın tutkularının peşinden koşması en akıllıca tutumdur. En büyük talihsizlikler bile içgüdülerimizin bizi sürüklenmesine mani olamaz."
Sayfa 249·Kitabı okudu
1000Kitap