📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne güzeldi 90'lar.Radyolarda istediğimiz şarkı çıksın diye sabırlı bekleyişlerimiz.Sevdiğimiz şarkıları kasetlere kaydedip birbirimizle paylaşırdık.Keşke kalemle sarabilsek zamanı yine o günlere.Herşeyin gerçekten göründüğü gibi olduğu filtresiz o zamanlara…
İlk gün kolaydı
ikinci gün biraz zor
Üçüncü gün daha zor ikinciden
Günden güne daha zor:
Öylesine zordu ki yedinci gün
dayanılmayacakmış gibi neredeyse
Şimdiyse
özlemini çekerim
yedinci günün