Her çağın egemen düşünceleri, her zaman o çağın egemen sınıfının düşünceleri olmuştur. Kitap anlatim acisindan biraz ağır herkesin rahatlikla anlayabileceği bir kitap olduğunu düşünmüyorum keza benimde hala soru işaretlerim varken kitabı yorumlamak ne kadar doğru olur tartışılır ama coğumuz işçi sinifindayız ve herkesin okuyup yorumlamasi gereken bir kitap oldugunu düşünüyorum sonuçta hepimiz bu dünyada belirli bir sisteme göre yaşıyoruz..