Herkesin yabancı olduğu bir dünyada yaşıyoruz
Kimsesiz ve de garip
Gidiyorum, evet, gidiyorum!
Ama bir gün hiç kimsenin haberi olmadan gideceğim bu dünyadan
O zaman, kimse kovamayacak beni, hiç kimse!
Günlerim taburcu olmamı beklemekle geçiyor
Gençliğim delilere hoş görünmekle geçiyor
Güngüne her gün daha çok eriyorum
Güldüğümü rüyamda pek az görüyorum
6.servisten
U….S….
Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıklarında yatan hastanın şiiri.