Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur.
[Bu ikinci hesabımdır. İlk hesabıma (OĞUZHAN AKÇAKOCA) ulaşamadığım için bu hesabı açmak zorunda kaldım. (1.10.2022)]
Kitap grubumuza bekleriz.
t.me/+mbqYlVXHBP0yYzJk
"Cumhuriyet Devri'nin bir takım dalkavuk şairleri ve yazarları göze girmek, birtakım makamlara geçmek için Atatürk'e hep, "Sen bizim peygamberimizsin, bizi sen yarattın, sen bizim Allah'ımızsın" diye yaltaklandılar...
Bizim ve en dalkavuk şairlerimiz Cumhuriyet Dönemi'nde yaşadılar ve yazdılar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Mahallemizde bir Ermeni komşumuz, oğlunu evlendiriyordu. Düğün, evlerinin bahçesinde yapılıyordu. Bana güzelim Sivas türkülerini ve Sivas oyunlarını daha çok Ermeni çalgıcılar sevdirmişlerdir."
"Atatürk diyor ki : "Hayatta en hakiki mürşit ilimdir, fendir. İlmin ve fenninin dışında mürşit aramak gaflettir, dalalettir!" Ben, ilmi elbette çok benimsiyorum. İlimden uzak kalmanın başımıza türlü belalar getireceğini biliyorum. Yalnız ben ilmin dışında da mürşit arıyorum. Hz. Muhammed ilmin dışında, benim mürşitlerimdendir."
"Devlet Bahçeli'nin hitabetinde de çarpıklıklar görüyordum. Bana göre siyasi partilerin genel başkanları arasında hitabeti en zayıf olan kişi bizim genel başkanımızdı. Evvela ses tonu zayıftı. Bazı kelimeleri yanlış telaffuz ediyordu."